fallback

Olympus сви тримесечните си загуби с 60%

Японският производител се похвали със силни продажби на безогледалните си фотоапарати

10:35 | 10.02.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Японският производител на фототехника Olympus успя да понижи тримесечните си загуби с 60% след силните продажби на безогледалните фотоапарати, съобщава специализираният портал AmateurPhotographer.

Компанията отчете 19% ръст на продажбите на безогледални фотоапарати, воден от силното търсене на популярния модел OM-D E-M1.

Японската компания, която се забърка в голям счетоводен скандал през 2011 г., публикува и с 30% по-добър резултат на звеното за продажби на сменяеми обективи през последното тримесечие на 2013 г.

Olympus успя да свие оперативната загуба на подразделението си за изображения до 1,7 млрд. йени спрямо 4,3 млрд. йени за същия период година по-рано.

Същевременно японският производител обеща да засили своя бизнес с обективи през следващите месеци. Акцентът ще бъде поставен върху устройствата от серията OM-D.

Като част от стратегията за разширяване на звеното компанията през миналия месец представи нов модел под названието E-M10.

Повече за Olympus и други корпоративни новини вижте в материала на Bloomberg!

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:39 | 09.09.22 г.
fallback
Още от Хардуер виж още