Четецът Kindle на Amazon е устройството с най-голям ръст на активациите на Коледа, показват данни на Flurry Analytics, съобщава CNBC.
Flurry, която следи 400 хил. приложения на над 1,2 млрд. мобилни устройства, сравнява активациите на Коледа със средния им брой за първите три месеца на декември.Коледа винаги е голям ден за активациите на смартфони и таблети на основните марки, но устройствата на Amazon отчитат най-голям скок на активациите вече трета Коледа.
Следващи по ръст са устройствата на Acer, следвани от Apple и Samsung.
Успехът на Kindle може би произтича от ниската му цена. Amazon го продава на загуба, за да подкрепи продажбите си на електронно съдържание и други продукти. От Flurry Analytics посочват, че за реузлтатите на Kindle може би допринася новата функция, която позволява помощ от служител за връзка с клиентите при активация на устройството.
Като цяло следва да се отбележи, че с узряването на пазара на мобилни устройства повечето производители са свидетели на спад в ръста на активациите по Коледа.