Zoom Video Communications повиши прогнозата за годишните си приходи и печалба, докато тенденциите за хибридна работа и интегрирането на изкуствен интелект в продуктите на компанията увеличиха търсенето, предава Ройтерс.
Платформи като Zoom, Teams на Microsoft и Webex на Cisco станаха нещо обичайно по време на блокадите, наложени заради Covid, и се радваха на устойчиво търсене, тъй като много бизнеси преминаха към хибриден модел на работа.
Сега Zoom очаква годишна коригирана печалба на акция между 4,93 и 4,95 долара, което е над предходната ѝ прогноза за 4,63-4,67 долара на акция.
Компанията повиши прогнозата си за приходите за цялата година до между 4,506 млрд. и 4,511 млрд. долара, спрямо 4,485-4,495 млрд. долара, очаквани по-рано.
„Подобрихме цялостната платформа за интелигентно сътрудничество на Zoom с усъвършенствани нови възможности като Zoom AI Companion и продължихме да развиваме нашите решения за ангажиране на клиенти и служители“, коментира изпълнителният директор Ерик Юън.
AI Companion на Zoom, представен през третото тримесечие, дава на плащащите потребители достъп до функции като обобщения на срещи, както и помощ при писане на имейли. Над 220 хил. акаунта към услугата са били активни към 20 ноември.
Тримесечният свободен паричен поток е нараснал с 66,2% до 453,2 млн. долара, а Zoom очаква от 1,34 млрд. до 1,35 млрд. долара за цялата година.
Приходите на Zoom за текущото тримесечие се очаква да бъдат между 1,125 млрд. и 1,130 млрд. долара, в съответствие с очакванията, според данни на LSEG.
През третото тримесечие приходите са се увеличили с 3,2% до 1,14 млрд. долара, което се оказа малко над очакванията.
Компанията е спечелила по 1,29 долара на акция на коригирана база, надхвърляйки прогнозите за 1,09 долара на акция.