fallback

Ubisoft има големи планове за Assassin's Creed

Компанията залага на нов подход към франчайза, който може да задържи играчите ангажирани по-дълго

16:14 | 07.07.21 г.

Франчайзът на видео играта Assassin’s Creed, потапящ играчите в огромни светове, които могат да отнемат стотици часове, става още по-голям. Нов проект, известен в Ubisoft Entertainment под кодовото наименование Assassin’s Creed Infinity, има за цел да създаде огромна онлайн платформа, която се развива с течение на времето, твърдят източници, запознати с въпроса, пише Bloomberg.

Въпреки че предишните игри от сагата се развиваха в конкретни исторически условия като Древна Гърция или Птолемеевия Египет, Infinity ще включва множество настройки с опции за разширяване на световете, допълват източниците, които са пожелали да останат анонимни. Отделните игри в платформата могат да изглеждат и да се усещат различно, но всички те ще бъдат свързани.

Подробностите около проекта все още са плаващи и той все още е далеч от пускането си. Екипите на компанията бяха сред засегнатите от обвиненията, свързани с движението #MeToo, които засегнаха компанията през последната година.

Говорителка на Ubisoft е отказала да коментира Infinity в подробности, но признава за съществуването му. Компанията иска да „надхвърли очакванията на феновете, които искат по-свързан подход“ към поредицата, допълва говорителката. Що се отнася до твърденията за неправомерно сексуално поведение тя допълва, че Ubisoft е разгледала всички обвинения и е предприела нужните действия.

От 2007 г. насам на всяка година или две Ubisoft пуска нова игра от популярната поредица. Общо всичките игри с името Assassin’s Creed са продали над 155 млн. бройки, което го прави най-големият франчайз на френското студио. Планът за превръщането на Assassin’s Creed в т.нар. игра услуга следва тенденция, наложена от други големи издатели.

Вдъхновени от хитове като Fortnite и Grand Theft Auto V, тези онлайн платформи могат да държат играчите ангажирани с години, като редовно добавят ново съдържание или променяйки преживяването по драматични начини.

Разработката на Assassin’s Creed обикновено включва хиляди служители в дузина офиси на Ubisoft, водени от екипите в Монреал и Квебек, които разпределят задълженията. Екипът в Монреал стои начело на миналогодишната Assassin’s Creed Valhalla, а Квебек – предишната – Assassin’s Creed Odyssey.

За новия проект тази традиция също ще се промени. През април Ubisoft обедини екипите си в Монреал и Квебек. Сега те ще си сътрудничат по Infinity, като всеки от тях ще има собствен творчески директор, но Квебек ще поеме отговорност за франчайза. Между двете студиа отдавна има съперничество, което според източници, запознати с въпроса, понякога е стигало до сериозни спорове, така че промяната може да донесе известни главоболия.

Организационната трансформация обаче е направена така, че франчайзът „да се развие по един по-интегриран начин и чрез сътрудничество, което е по-малко фокусирано върху студиото и по-насочено към талантите и лидерството“, коментира говорителката.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:27 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Софтуер виж още