Разработчикът на игри Activision Blizzard повиши годишната си прогноза за коригираните си приходи от продажби, след като успя да надмине очакванията за резултатите си за последното тримесечие. Представянето на Activision беше подкрепено от ръста в гейминга и от предстоящото излизане на новата “Call of Duty” по-късно тази година, предава Ройтерс.
Компанията повиши прогнозата си за коригираната печалба за 2020 г. до 7,63 млрд. долара от 6,9 млрд. долара, изпреварвайки очакванията на анализаторите за 7,22 млрд. долара, сочат данни на Refinitiv.
Продажбите на игри в Съединените щати нараснаха, след като хората се насочиха към повече развлечения, докато прекарваха повече време у дома и купуваха съдържание в самите игри в различни платформи. Юнските приходи от продажби са скочили с 26% до 1,2 млрд. долара, което е най-голямата сума за месеца от повече от десетилетие, сочи анализ на компанията за пазарни проучвания NPD.
„Call of Duty: Modern Warfare” беше втората по продажби игра за юни във всички платформи, допълва NPD. Средната гледаемост на играта в Twitch е скочила с около 129% през второто тримесечие спрямо първото.
Activision Blizzard, която стои зад популярни франчайзи като “Diablo” и “World of Warcraft”, отчете общи коригитани приходи от 2,08 млрд. долара за второто тримесечие, което завърши на 30 юни. Средната прогноза на анализаторите беше за 1,70 млрд. долара.
Нетната печалба пък е скочила до 580 млн. долара, или 75 цента на акция, от 328 млн. долара, или 43 цента на акция, година по-рано.
Конкурентите Electronic Arts и Take-Two Interactive Software също отчетоха по-добри резултати от очакваното, благодарение на основните си франчайзи.
Повече новини за технологии можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.