fallback

Prisma променя фокуса на бизнеса си

Компанията ще се насочи към маркетинг решения с изкуствен интелект

11:14 | 21.08.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Мобилното приложение за обработка на снимки Prisma може да не е толкова гореща тема, колкото беше през 2016 г., но това не означава, че е изчезнало. Ако разработчиците му изпълнят плана си, може би ще видим технология на компанията на много места, при това съвсем скоро, пише Engadget.

Фирмата обяви пред The Verge, че променя фокуса си и от приложението за фотография се насочва към маркетинга на редица графични компютърни инструменти, базирани на нейната технология за изкуствен интелект. Те варират от разпознаване на обекти до фейс мапинг и разпознаване на нещата, които са на преден план на едно изображение.

Теорията е, че е възможно да видим умните решения на Prisma в следващите телефони или в любимата ни мрежа за споделяне на фотографии.

Мобилното приложение на Prisma в момента има между 5 и 10 млн. потребители месечно, но то вече няма да попада във фокуса на компанията.

Все още не са споменати първоначални клиенти, но Facebook едва ли ще е след тях, тъй като социалната мрежа прегърна концепцията за фотографско филтриране скоро след като Prisma стана известна. Не че Prisma не е опитвала да работи с Facebook. Съоснователят ѝ Алексей Мойсеенков посети Facebook през 2016 г., а другият ѝ основател Арам Айрапетян заяви, че „няма значение с кого работи Prisma”, стига да поддържа своята технология.

Не се изненадвайте, ако нейната технология се превърне в достатъчно интересна за някоя голяма компания, която да реши, че се нуждае от цялата Prisma, а не от определен неин инструмент.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:46 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Софтуер виж още