fallback

Tencent пуска най-успешната си мобилна игра и в Европа

Хитовото заглавие "Honour of Kings" напоследък е обект на остри критики в Китай

13:43 | 07.07.17 г.

Tencent Holdings се подготвя да пусне хитовата си игра „Honour of Kings” в САЩ и Западна Европа най-рано през септември тази година. По този начин компанията ще представи своята най-печеливша мобилна игра на милиони нови играчи извън Китай, пише Bloomberg, като се позовава на запознати източници.

Най-голямата китайска интернет компания ускорява глобалната премиера на играта, за да диверсифицира източниците си на приходи, твърдят източниците, пожелали анонимност.

Фирмата, най-позната със своето чат приложение WeChat, има за цел да стъпи на успеха на играта, която може да донесе по-голямата част от приходите ѝ от игри за смартфони тази година.

„Honour of Kings”, която е лична разработка на компанията, беше пусната постепенно на няколко пазара извън Китай, като Турция и Тайланд. Сега тя стартира и в САЩ, Франция, Италия, Испания и Германия, твърдят източниците. На голяма част от новите пазари Tencent преименува играта на „Strike of Kings”.

Засега компанията отказва да коментира темата.

Играта е безплатна за сваляне и генерира приходи от потребителите, които правят покупки вътре в нея.

Насочването на „Honour of Kings” към повече чуждестранни пазари е свързано с амбицията на Tencent да остави своя отпечатък отвъд Китай. Ходът ще ѝ помогне да намали зависимостта си от своя вътрешен пазар, където регулаторните изисквания често са непредвидими. Тази седмица компанията беше изправена пред обвинения, че „Honour of Kings” е прекалено пристрастяваща за децата, което е направено с цел играта да бъде по-печеливша.

Tencent веднага взе мерки и наложи ограничения на времето за игра на децата.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:43 | 10.09.22 г.
fallback
Още от Софтуер виж още