Американската компания за уеб хостинг GoDaddy се надява да набере поне 460 млн. долара по време на първичното си публично предлагане (Initial public offering, IPO). Сумата е над първоначално оповестената, предава АР.
Базираната в град Скотсдейл, Аризона, компания, позната с рекламите си, излъчвани на турнира Супер Боул, предлага 23 млн. акции на инвеститорите. Емисионната цена е 20 долара за брой.
Първоначалните намерения бяха за емисия на 22 млн. акции при цена от 19 долара. Анализатори очакваха окончателен ценови интервал между 17-19 долара за ценна книга.
Цената от 20 долара за акция оценява 18-годишната компания на 4,5 млрд. долара.
Поемателите на емисията разполагат с 30-дневен опционен период да закупят допълнително 3 млн. акции. Водещите поематели са Morgan Stanley & Co, JP Morgan Securities LLC и Citigroup Global Markets Inc.
Търговията с книжата на GoDaddy започва в сряда на Нюйоркската фондова борса под символа GDDY.
GoDaddy е най-големият доставчик на уеб домейни, а клиентите му са близо 13 млн. През 2014 г. дружеството изгуби 143,3 млн. долара, въпреки че тогава приходите скочиха с 23% до 1,4 млрд. долара. CNN добавя, че GoDaddy е на загуба от 2009 г. насам. Кумулативната загуба за последните три години е 622 млн. долара.
Wall Street се надява IPO-то на GoDaddy да събуди заспалия пазар на първични публични предлагания. Първото тримесечие на 2015 г. се оказа най-слабото от три години. Компаниите, решили да се качат на борсата, събраха само 5,4 млрд. долара, сочат данни на Renaissance Capital.