Телекомуникационният гигант AT&T отчете 2,5% ръст на основните приходи от мобилни услуги за първото тримесечие, след като спечели от агресивната експанзия на своите 5G услуги и оптичния си интернет, предава Ройтерс.
Търсенето на високоскоростен интернет нараства, докато американците се сдобиват с 5G устройства и подсилват домашните си мрежи, за да отговорят на предизвикателствата, свързани с хибридната работа и образованието.
Основните приходи на компанията, които включват мобилния бизнес, са нараснали до 29,7 млрд. долара през първото тримесечие, спрямо 29 млрд. долара година по-рано.
Общите приходи обаче са се понижили с повече от 13%, което отразява влиянието на раздялата с бизнеса със сателитна телевизия и по-слабото представяне на кабелния бизнес.
Базираната в Далас, Тексас, компания, чието звено WarnerMedia завърши сливането си с Discovery по-рано този месец, за да формира новата медийна фирма Warner Bros. Discovery добави 691 хил. абонати на месечен абонамент през тримесечието.
Общият брой на абонатите на HBO и HBO Max е нараснал с 3 млн. спрямо предходното тримесечие.
Анализаторите следят внимателно стратегията на AT&T след раздялата с активи, докато залага на мобилния си бизнес.
Нетната печалба, свързана с обикновените акции, е спаднала до 4,8 млрд. долара, или 65 цента на акция, от 7,5 млрд. долара, или 1,02 долара на акция, година по-рано.