Телекомуникационният оператор "Теленор България" сменя името си на Yettel ("Йеттел") от 1 март, съобщи компанията в свое прессъобщение.
Смяната на името е част от по-широка инициатива за ребрандиране в България, Унгария и Сърбия, където телекомуникационните компании, собственост на чешкия фонд PPF, оперират под марката Telenor.
„Днес започваме нова глава в историята на трите пазара в портфолиото на PPF Telecom Group, надграждайки солидната позиция, създадена от много успешния бранд Telenor. Амбицията ни е да сме още по-близо до нашите клиенти, създавайки допълнителна стойност чрез новия бранд Yettel“, коментира Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа (ЦИЕ).
Според Слачих бизнес стратегията на компанията е фокусирана върху три ключови цели, като на първо място е предоставяне на най-доброто обслужване. Втората цел е "да оперираме с най-съвременни телекомуникационни мрежи и трето, да постигнем най-високи нива на ефективност и рентабилност. Силният бранд е от решаващо значение за постигане на нашата визия“, допълва той.
От "Теленор България" споделят, че за 2022 г. планират нови продукти и услуги, като стратегическият фокус остава "да растем и да развиваме българския пазар чрез използването на технологии от следващо поколение в полза на нашите клиенти".
"Теленор България" започва прехода към новия бранд Yettel от днес, като целта е той да приключи във всички аспекти до края на март. От клиентите не се изискват никакви действия, като по време на прехода от компанията казват, че ще отговарят на всички запитвания на клиентите си в кратки срокове. Официалното и пълно разкриване на бранда Yettel ще стане на 1 март.