Американската телекомуникационна компания AT&T надмина очакванията на Wall Street за приходите ѝ, след като отварянето на местната икономика насърчи продажбите на смартфони и медийния бизнес на компанията, предава Ройтерс.
Телекомуникационният гигант обяви, че е добавил 595 хил. нетни мобилни абонати през първото тримесечие, което е над два пъти повече спрямо това, което прогнозираха анализаторите.
Цената на акциите на AT&T нарасна с 1,5% до 30,55 долара за брой преди началото на борсовата сесия в САЩ.
Компанията инвестира значителни суми в своята 5G мрежа и обвързва стрийминг услугата си HBO Max с определени мобилни планове, с които да привлича клиенти.
Неочакваното решение на AT&T да направи целия си каталог от филми наличен за стрийминг потребителите си по същото време, когато лентите се появяват в кината, помогна на компанията да привлече 2,7 млн. нови абонати на HBO и HBO Max.
Услугите вече имат общо 44,2 млн. абонати в САЩ, посочва AT&T.
Филмът ѝ „Годзила срещу Конг“ генерира над 80 млн. долара в американския боксофис и над 300 млн. долара в глобален мащаб, заемайки челна позиция в класацията през последните три уикенда.
Приходите на AT&T са нараснали с близо 3% до 43,9 млрд. долара, надминавайки средната прогноза за 42,69 млрд. долара според данни на Refinitiv.
WarnerMedia, където попада HBO, започна да се възстановява от спирането на спорните събития и филмопроизводството, които бяха спрени заради кризата с коронавируса.
АТ&T е добавила 235 хил. нови потребители на оптичен интернет, докато американците продължават да работят от вкъщи по време на пандемията.
В края на първото тримесечие нетният дълг на компанията е нараснал до 169 млрд. долара заради покупката на част от спектъра заради 5G.