T-Mobile привлече повече месечни абонати на своите услуги от очакваното в рамките на второто тримесечие и обяви, че е изпреварил конкурента си AT&T и е станал втори по големина телекомуникационен оператор в САЩ, предава Ройтерс.
Бизнесът на компанията получи тласък, след като повече хора използваха услугите ѝ, за да останат свързани, и работиха от дистанция по време на коронавирусната блокада. Новината изпрати цената на акциите с 5,4% нагоре до 114,02 долара по време на следборсовата търговия.
T-Mobile обяви, че е изпреварила AT&T в сегмента с абонаменти, при който клиентите плащат месечни сметки, и при предплатените услуги, когато се плаща предварително.
T-Mobile отчете 98,3 млн. абонати в тези категории, докато AT&T има близо 93 млн. през второто тримесечие.
Данните за клиентите на американските телекоми могат да са трудни за сравнение, като се имат предвид вариациите в предлаганите планове. AT&T е отказала да коментира въпроса.
T-Mobile е добавила нови 253 хил. абонати, които плащат месечна сметка, спрямо 710 хил. преди година. Анализаторите очакваха 169 200 нови абонати, сочи прогноза на компанията за пазарни проучвания FactSet.
Телекомът, който през април завърши сливането си със Sprint, за първи път отчете резултати на комбинираната компания.
T-Mobile обяви, че над 10% от мрежовия ѝ трафик от плащащите месечен абонамент клиенти на Sprint е бил прехвърлен към T-Mobile. Компаниите искат да привлекат ценово ориентираните клиенти с по-евтини планове, след като пандемията остави милиони хора в САЩ без работа.
Нетната печалба на T-Mobile за второто тримесечие спадна до 110 млн. долара, или 9 цента на акция, от 929 млн. долара, или 1,09 долара на акция, година по-рано. Причина за това са разходите за сливането със Sprint.
Приходите са скочили с 61% до 17,67 млрд. долара, над прогнозата на анализаторите за 17,61 млрд. долара, сочат данни на Refinitiv.