Sprint отчете по-малък от очакваното спад на броя мобилни абонати, които плащат месечни сметки, докато подготвя своето 5G покритие в Съединените щати, предава Ройтерс.
Компанията заяви, че е загубила 91 хил. абонати на договор през второто тримесечие. Анализаторите очакваха нетна загуба на 145 хил. абонати, сочи информация на компанията за проучвания FactSet.
Sprint, четвъртият по големина телеком по брой абонати в САЩ, има агресивен подход към 5G, като вече предлага най-бързата мобилна технология в девет града и я обвързва с медийно съдържание, като Hulu и Prime на Amazon.com.
Компанията, която се бори да приключи сделката по сливането си с T-Mobile за 26 млрд. долара заради правни проблеми, заяви, че общите ѝ нетни оперативни приходи са спаднали до 7,8 млрд. долара от 8,43 млрд. долара.
Анализаторите очакваха 8,17 млрд. долара приходи, сочат данни на Refinitiv.
Нетната загуба на Sprint е в размер на 274 млн. долара, или 7 цента на акция, за тримесечието, което приключи на 30 септември. За сравнение, година по-рано сумата е била 196 млн. долара, или 5 цента на акция. Прогнозата на анализаторите за последното тримесечие беше за 2 цента на акция.
В резултат от новините стойността на акциите на Sprint се повиши с близо 2% преди началото на борсовия ден.