fallback

А1 година по-късно: Пълна разпознаваемост на бранда, нови услуги и стабилни приходи

За първата година от присъствието си у нас А1 успя да разшири портфолиото си с редица нови продукти и услуги, много от които непознати за пазара до този момент

14:40 | 22.05.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Точно една година след ребрандирането си А1 е разпознаваема за всички българи. Компанията осъществи една от най-динамичните трансформации на пазара у нас, като в момента 97% от хората разпознават марката А1.

Нови продукти и услуги 

За първата година от присъствието си у нас А1 успя да разшири портфолиото си с редица нови продукти и услуги, много от които непознати за пазара до този момент. Компанията представи собствена марка смартфон A1 Smart N9, който изпъкна с премиум дизайн и отлични характеристики на достъпна цена.

Телекомът добави MAX Sport 3 и MAX Sport 4 към вече съществуващите си спортни канали. Тяхното съдържание спечели феновете с добавянето на топ спортни продукти като УЕФА Шампионска лига, испанската Ла Лига, италианската Серия А, Копа Либертадорес, Мейджър лийг, волейболната Лига на нациите и още редица други спортове и шампионати.

А1 представи и собствена музикална платформа А1 Xplore Music, разработена специално за клиентите на А1. Тя обединява световната, българска и балканска музика в цялото ѝ разнообразие, като включва над 30 милиона песни и специално създадени плейлисти със световни и български хитове. А1 засили и своето присъствие в социалните мрежи със създаването на свой корпоративен Instagram профил A1.Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:11 | 14.09.22 г.
fallback