Теленор България стартира собствен онлайн магазин, който носи името „Купи онлайн“ и позволява на клиентите да подновяват своите договори, както и да пазаруват устройства и аксесоари от телекомуникационната компания. Това разкри днес Горан Маркович, главен маркетинг директор на телекома.
Услугата вече е достъпна за клиентите на основния уебсайт на Теленор.
От компанията предупредиха, че все още добавят функционалности към магазина, но се очаква в близките 2 до 3 седмици всичко да бъде завършено.
„Купи онлайн“ залага на безплатна доставка за цялата страна в рамките на пет работни дни. В големите градове е възможно тя да се осъщестява и в по-кратък срок – за около два работни дни, разкри Евгения Овчарова, директор „Дигитално преживяване“ на Теленор. Куриерската компания, с която ще работи онлайн магазинът, на този етап е Европът. Предлага се и втора опция – клиентът да получи поръчката си от магазин на Теленор, независимо кой е той.
При избор на нов абонаментен план условията му са активни от момента на получаване на доставката.
Плащането се осъществява с карта или при доставка, а всички данни се опазват от партньора на Теленор в разплащанията, който се намира в Германия.
Първата поръчка в онлайн магазина вече е факт. Тя е направена в рамките на първите два часа от старта му преди няколко дни. Клиентът, който я е осъществил, е подписал договор за нов план и е закупил смартфон, разкриха от компанията.
Подобно подновяване на договора в „Купи онлайн“ в момента е възможно за частните клиенти на Теленор. За целта те трябва да разполагат с регистрация в интернет портала MyTelenor. В случай че става дума за покупка на аксесоари и устройства без абонаментен план, подобна регистрация не е нужна и за потребителите, които не са клиенти на телекома.
„Купи онлайн“ предлага и ексклузивни предложения за множество мобилни устройства.
„Те са екслузивни за канала спрямо физическите ни магазини“, уточни Евгения Овчарова.
По думите ѝ целта на Теленор е била да позиционира най-важната информация на един екран, така че потребителите да бъдат максимално улеснени и да виждат пълни описания на добавените в количката продукти и услуги.
„Искахме лесен процес на поръчка с минимум усилия“, коментира още тя.
На този етап услугата не се предлага за бизнес клиенти на компанията.