fallback

Данни за комуникационния сектор в България представя „Форум на комуникационната индустрия“

Международни лектори и топ мениджмънт от българската комуникационна индустрия ще дискутират глобалните трендoве за 2018 в локален контекст

17:23 | 27.04.18 г.
Автор - снимка
Създател

Данни на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) за нетните рекламни бюджети и медийната инфлация в България през 2017 г. и очакваните стойности за 2018 г. ще бъдат представени на тазгодишния „Форум на комуникационната индустрия“, който ще се проведе на 9 май в Sofia Event Center.

Eднодневната конференция ще се проведе под надслов „Глобални посоки – локален фокус” и ще направи обзор на рекламния пазар oт бизнес гледна точка. В три тематични панела представители на топ мениджмънта на голeмите медийни групи и рекламодатели, някои от водещите маркетингови изследователи и международно признати лектори ще споделят с аудиторията от маркетингови и комуникационни експерти коментарите и прогнозите си за трансформацията – в рекламния бизнес, потребителското поведение и в дигиталния свят. 

Събитието ще бъде открито с годишен обзор на бизнеса от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), представен от София Пенева, председател на Управителния съвет. Tя ще покаже данни на БАКА за инвестициите в различните типове медии за 2017 и 2018 г.

Глобалните трендове и локалните предизвикателства през годината ще се дискутират в отворен панел от топ мениджмънта на някои от най-влиятелните компании в бранша, сред които: Дидие Щосел, CEO на Nova Broadcasting Group, Флориaн Скала, CEO на bTV Media Group, Николай Неделчев, управляващ директор на Publicis One, Александър Димитров, главен изпълнителен директор на  Mтел и Михаела Пиерова, генерален директор на Sanofi. Модератор на дискусията ще е Велислава Попова, главен редактор на dnevnik.bg.

Панелът, посветен на бизнес трансформацията ще бъде закрит с лекция на Лий Хобс, вицепрезидент Телевизия за Европа, Близък Изток и Африка на Дискавъри, който отговaря за унифицираната стратегия за 360-градусов мениджмънт на платените канали като Discovery Channel и TLC на 140 пазара.

Панелът, посветен на константно променящите се потребителски нагласи, ще бъде открит от д-р Патрик ван Веен, експерт по социално поведение и основател на Apemanagement®. По образование биолог, с богат практически опит в неправителствения, правителствения, академичния и частния сектор, д-р ван Веен прилага уникален подход при изследването на поведението на потребителя, съпоставяйки го със същите импулси, които определят социалното поведение при маймуните. В своите завладяващи презентации той прави забавен паралел със социалната структура на приматите и помага на компаниите да подобрят разбиранията и проблемите си като първа стъпка към намиране на адекватното решение в новата реалност, в която един клик на мишката може да преобърне мащабни бизнеси.

Лекцията му за потребителското поведение ще бъде последвана от дискусия за социалната промяна в потребителя, в която ще участват Марчела Абрашева, регионален директор за Югоизточна Европа на KANTAR TNS, Диньо Маджаров, директор Изследвания в Прагматика, Мирослава Геoргиева, търговски директор на GfK България. Модератор на панела ще бъде Стелиана Колева, директор Обслужване на клиенти в reforma.

Последната част на събитието ще бъде посветена на трендовете в дигиталната среда, които ще имат значение през 2018 г. у нас. Как да оцелеем в медийния апокалипсис и колко струват данните тук и сега ще дискутират Любен Белов, партньор и основател на LAUNCHub, Емил Олованов, мениджър на Crimtan Bulgaria за Балканите, Кристин Стоянов, изпълнителен директор на Metric DS, Стефана Здравкова, директор на eMAG.bg с модератор Сибина Григорова, изпълнителен директор на Webcafe.

Първият форумът на комуникационната индустрия в този формат се организира БАКА и Ogilvy Group Bulgaria с подкрепата на Discovery и Jameson.

Повече подробности за програмата и форма за заявка на участие можете да намерите на: forum2018.baca.bg.

Цени на акредитации:

180 лв. – за един  участник 

120 лв. – за един участник от агенция - член на Българската асоциация на комуникационните агенции  

* Всички цени са без ДДС.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:14 | 05.09.22 г.
fallback