fallback

Промоциите помогнаха на Verizon да привлече нови потребители

Компанията отчете 5% ръст на приходите през третото тримесечие

16:36 | 20.10.15 г.

Verizon Communications, най-големият доставчик на безжични услуги в САЩ, отчете 5% ръст на приходите за тримесечието, след като силните промоции помогнаха на компанията да привлече нови абонати, предава Ройтерс.

Verizon е изправена пред силна конкуренция от по-малки компании като T-Mobile US и Spint, които предлагат големи намаления с плановете си за разговори и трафик на данни.

Пускането на новите смартфони на Apple през септември също предизвика големи промоции в индустрията в края на третото тримесечие.

Verizon обяви, че нетният брой на новите абонати с договор през тримесечието е достигнал 1,3 млн., в сравнение с 1,1 млн. през второто тримесечие.

Въпреки това средният приход от абонат (ARPA ) е спаднал до 152,38 долара от 153,73 долара през предходното тримесечие.

Докато APRA е под натиск, компанията навлиза в нови пазари като мобилните видео услуги и интернет на нещата, за да даде тласък на финансовите си резултати.

Нетната печалба на Verizon нарасна до 4,04 млрд. долара, или 99 цента на акция, през тримесечието, което приключи на 30 септември. За сравнение, преди година тя беше 3,70 млрд. долара, или 89 цента на акция.

Общите оперативни приходи нараснаха до 33,16 млрд. долара от 31,59 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:18 | 10.09.22 г.
fallback