T-Mobile US Inc повиши прогнозата си за растежа на абонатите през годината, след като компанията отчете по-добро от очакваното увеличение на приходите за второто тримесечие с 14%, предава MarketWatch.
Mобилният оператор се насочва към добавяне на общо 3,4-3,9 млн. нови абонати спрямо досегашните очаквания за до 3,5 млн.
T-Mobile "ухажва" нови абонати с агресивна ценова политика – ход, който ще натежи върху маржа на печалбата. Това обаче позволи на дружеството да разшири клиентите си в борбата с конкурента Sprint Corp и двата най-големи американски оператора Verizon Communications Inc. и AT&T Inc.
T-Mobile заяви по-рано този месец, че ще премахне всички допълнителни такси върху разговорите и текстовите съобщения от и до Мексико и Канада – най-новият ход, който има за цел да изкуши абонатите.
За второто тримесечие компанията отчете печалба от 361 млн. долара, или 42 цента на акция, в сравнение с печалбата от 391 млн. долара, или 48 цента на акция, година по-рано. Периодът на предходната година включва печалба от сделката за спектърите с Verizon Communications Inc.
Приходите на T-Mobile нараснаха с 14 на сто до 8,2 млрд. долара за периода.
Анализаторите, анкетирани от Thomson Reuters, прогнозираха загуба на акция от 18 цента и приходи от 7,94 млрд. долара.
По-рано този месец T-Mobile съобщи, че е добавила 760 хил. нови мобилни абонати през второто тримесечие в сравнение със загубените от AT&T Inc повече от 300 хил. Притокът на клиенти засегна краткосрочните печалби, но анализатори считат, че понижаването на цените ще се окаже сполучлив ход в дългосрочен план.
Като цяло T-Mobile имаше 58,9 млн. абонати през тримесечието, приключило на 30 юни.