fallback

Графика на деня: Какви са рекламните тенденции в медийния свят?

Въпреки че потрбителите се интересуват малко от печатна реклама, тя все още отнема голямо перо от рекламния бюджет

16:49 | 28.05.15 г.
Автор - снимка
Редактор

Не е тайна, че драматичните промени в медийния свят тепърва предстоят, коментира Bloomberg, публикувайки две графики, които ясно доказват това.

Годишният доклад за тенденциите в интернет на Mary Makeer  сравнява времето, прекарано в използване на различните медийни формати, спрямо разходите за реклама. За печатна реклама все още се влагат около 18% от рекламните бюджети въпреки факта, че тя привлича само 4% от медийния интерес. В същото време мобилната реклама е с много по-добри показатели, но очевидно все още е подценявана от рекламодателите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:51 | 09.09.22 г.
fallback