fallback

Globul облича сините дрехи на Telenor

Вторият най-голям мобилен оператор в страната променя официално името си

13:30 | 04.11.14 г. 5
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Вторият най-голям мобилен оператор в България по пазарен дял официално приема името Telenor Bulgaria като част от сделката по придобиването му от Telenor Group за 717 млн. евро. Компанията променя логото си и заменя досегашния си основен зелен цвят на брандинга със син.

В рамките на днешния ден голяма част от магазините на Globul ще отвори врати с нов дизайн и напълно ребрандирани.

Скоро в част от търговски обекти на Telenor ще се предлагат iPhone 6 и iPhone 6 Plus, коментира главният изпълнителен директор на Telenor Bulgaria Стайн-Ерик Велан. "Устройствата ще се предлагат на конкурентни цени, категоричен е Велан". От своя страна Telenor е изключителен представител на Apple за iPhone в България.

Припомняме, че Mtel вече предлага  iPhone 6 и iPhone 6 Plus на своите клиенти, но на сравнително висока цена. 

По думите на Велан операторът ще предостави по-добро покритие и повече иновативни услуги. Целта на Telenor е да осигури еднакво отношение на новите и настоящите потребители на нейните услуги, разчитайки на най-добрите си практики до момента, допълва той.

„Ние не купуваме името, купуваме правото да работим с хората от Globul, правото да засилим позициите си в България. Това е нещото, в което инвестираме“, твърди изпълнителният вицепрезидент на Telenor Group Кйел-Мортен Йонсен.

По думите му компанията работи в шест страни в Азия и в седем в Европа, като в повечето от тях се използва името Telenor, ето защо преминаването към него е логична стъпка и в България след придобиването на Globul.

"Инвестициите на Telenor Group в България досега ясно показват нашите намерения да бъдем дългосрочен инвеститор. Новата търговска марка и новата корпоративна идентичност са логична следваща стъпка в интеграцията на българското ни подразделение в голямото семейство на Telenor Group, което включва компании в 13 страни от Европа и Азия с общо над 176 милиона абонати“, допълва Йонсен.
 
Той потвърди, че в момента Telenor осъществява голяма инвестиция в мрежите си. В България компанията създава нова мрежа, която ще бъде завършена през 2015 г.
Globul променя не само името си, но и начина, по който компанията е управлявана. Тя вече не е с вертикална йерархична структура, а е „компания, в която хората работят заедно“, категоричен е главният изпълнителен директор на Telenor Bulgaria.

По думите му фирмата ще продължи да инвестира в страната, за да затвърди позициите си на пазара.

Ребрандирането е свързано с пускането на нов уебсайт, от който клиентите ще получават повече информация за услугите, които Telenor предоставя.

Telenor Group придоби Globul и Germanos Telecom Bulgaria на 1-ви август 2013 г. От 4-ти ноември тази година мобилният оператор променя официално името си на Telenor Bulgaria. 

Telenor Bulgaria присъства в страната от 2001 г., а в края на 2012 г. има 4,5 млн. потребители. През същата година Telenor Bulgaria и Germanos Bulgaria отчитат 378 млн. евро приходи, сочи информация на уебсайта на оператора.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:56 | 14.09.22 г.
fallback