Вторият най-голям мобилен оператор в България по пазарен дял официално приема името Telenor Bulgaria като част от сделката по придобиването му от Telenor Group за 717 млн. евро. Компанията променя логото си и заменя досегашния си основен зелен цвят на брандинга със син.
В рамките на днешния ден голяма част от магазините на Globul ще отвори врати с нов дизайн и напълно ребрандирани.
Скоро в част от търговски обекти на Telenor ще се предлагат iPhone 6 и iPhone 6 Plus, коментира главният изпълнителен директор на Telenor Bulgaria Стайн-Ерик Велан. "Устройствата ще се предлагат на конкурентни цени, категоричен е Велан". От своя страна Telenor е изключителен представител на Apple за iPhone в България.
Припомняме, че Mtel вече предлага iPhone 6 и iPhone 6 Plus на своите клиенти, но на сравнително висока цена.
По думите на Велан операторът ще предостави по-добро покритие и повече иновативни услуги. Целта на Telenor е да осигури еднакво отношение на новите и настоящите потребители на нейните услуги, разчитайки на най-добрите си практики до момента, допълва той.
По думите му компанията работи в шест страни в Азия и в седем в Европа, като в повечето от тях се използва името Telenor, ето защо преминаването към него е логична стъпка и в България след придобиването на Globul.
По думите му фирмата ще продължи да инвестира в страната, за да затвърди позициите си на пазара.
Ребрандирането е свързано с пускането на нов уебсайт, от който клиентите ще получават повече информация за услугите, които Telenor предоставя.
Telenor Group придоби Globul и Germanos Telecom Bulgaria на 1-ви август 2013 г. От 4-ти ноември тази година мобилният оператор променя официално името си на Telenor Bulgaria.
Telenor Bulgaria присъства в страната от 2001 г., а в края на 2012 г. има 4,5 млн. потребители. През същата година Telenor Bulgaria и Germanos Bulgaria отчитат 378 млн. евро приходи, сочи информация на уебсайта на оператора.