fallback

Продукти за почти 56 млн. лв са били продадени в eMag в Black Friday 2021

Онлайн платформата отчита поръчки на 382 хил. продукта

12:35 | 22.11.21 г.
Автор - снимка
Създател

Кампанията Black Friday традиционно откроява най-важните тенденции по отношение развитието на електронната търговия в България. Нуждата от една дестинация за различни видове покупки, разнообразие на поръчаните продукти и по-висок бюджет, отделен за кампанията, както и повече покупки от мобилното приложение и картови плащания са акцентите на изданието eMAG Black Friday за 2021 година.

В неговите рамки клиентите са поръчали над 382 000 броя продукти от всички категории както от eMAG, така и от 1814 Marketplace търговци на платформата, което е увеличение от приблизително 13% в сравнение с миналата година. Общата стойност на поръчките се е увеличила със 17% спрямо миналата година – до 55,9 милиона лева.

Резултатите потвърждават основна тенденция в развитието на електронната търговия у нас: консолидиране на поръчките от една дестинация за различни видове покупки и интегриране на онлайн пазаруването в ежедневните навици на клиентите. В тазгодишното издание на кампанията потребителите са добавяли в пазарската си количка средно 3 продукта от различни категории (50% увеличение спрямо миналата година).

„Тазгодишното издание на eMAG Black Friday потвърди това, което забелязахме още миналата година – онлайн пазаруването се е превърнало в константа в ежедневните навици на клиентите. Те са поръчвали от всички продуктови категории – много лаптопи, малки домакински уреди, продукти за дома, играчки, продукти за лична грижа, както и дрехи и подаръци за празничния сезон. Наред с това отбелязваме, че клиентите са направили повечето поръчки от мобилното приложение на eMAG и плащането с карти се е увеличило в сравнение с миналата година, защото е по-бързо, по-безопасно и по-лесно“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

Водещи тенденции на eMAG Black Friday 2021:

·     Една дестинация за различни видове покупки и разнообразяване на пазарската количка: над 382 000 броя поръчани продукта от всички категории. Клиентите са добавяли средно по 3 продукта в пазарската си количка – с 50% повече в сравнение с миналата година;

·     Потребителите са отделили средно 430 лв. за своите поръчки по време на eMAG Black Friday, увеличение с 61% спрямо миналата година;

·     Поръчките през мобилни устройства достигат най-високото си ниво до момента, съставлявайки 74,83% от общия брой на направените поръчки;

·     Плащане с карта: 24,26% от поръчките са платени онлайн, най-големият процент до момента, тъй като повече клиенти предпочитат да използват лесен и безопасен начин на плащане, който им помага да спестят време.

Акценти на eMAG Black Friday 2021:

·     „Златната секунда” – 9:22:26 ч., 150 броя продукти, поръчани за една секунда;

·     „Златната минута” – 07:04 ч., 1626 броя продукти, поръчани за една минута;

·     Поръчан продукт с най-висока стойност: телевизор LG OLED83C11LA, 83" (210 см), Smart, 4K Ultra HD, OLED, Клас G – 7499 лв.;

·     Най-разнообразната поръчка включва 61 броя продукти от 28 различни категории, включително текстил, кафе, съдове за готвене, перилни и почистващи препарати, съдове за маса, електрически инструменти, хардуеър & аксесоари, медицински уреди, дрехи, офис оборудване, инструменти и съхранение;

·     Най-голям брой поръчки са направени от София, Варна, Пловдив, Бургас и Русе.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:36 | 06.09.22 г.
fallback