fallback

CloudCart връчи награда за най-добър български продуктов сайт в конкурса "Сайт на годината"

КОШЕР бе компанията, която отнесе у дома ценното отличие

13:05 | 09.11.21 г.
Автор - снимка
Създател

Един от собствениците на българската платформа за онлайн търговия CloudCart - маг. инж. Евгени Йорданов, връчи наградата в категория “Продуктов сайт” на финала на конкурса „Сайт на годината“. КОШЕР бе компанията, която отнесе у дома ценното отличие.

Церемонията по награждаването се проведе на 4 ноември в Сити Стейдж, София, като бе осигурен и онлайн стрийминг във Facebook страницата на конкурса за онези, които не можаха да присъстват на място. Конкурсът се организира за четвърта поредна година от „Фондация за активно развитие на уеб“, а целта му е да даде възможност за изява на дигитални проекти от страната и да покаже, че в България се държи висок уеб стандарт.

В конкурса взеха участие множество собственици и създатели на сайтове, които впечатлиха журито, представяйки уеб проекти от различни области. Най-оспорваните от тях бяха тези, свързани с електронна търговия и посветени на предлагането на конкретни продукти и услуги онлайн.

Гаранция за престижа на присъдените награди бе именитото жури, включващо множество утвърдени български професионалисти по програмиране, уеб дизайн и дигитален маркетинг.

ЖюстинТомс, доайен на дигиталния маркетинг в България, и един от основателите на „Фондация за активно развитие на уеб“, споделя, че това, което прави конкурса толкова полезен за всички, взели участие в него, е ценната обратна връзка, възможността да видят къде са спрямо останалите участници във формата и да създадат нови бизнес контакти.

Интересът към конкурса бе много голям, като в него взеха участие 125 сайта, а 15 от тях бяха в категория “Продуктов сайт”. Участниците в категорията се състезаваха с уеб проекти, посветени на конкретен продукт или услуга.

Победилият сайт КОШЕР е проект, който цели промяна в усещането за живот в града и който свързва градската среда с природата. Той е естетически издържан и съчетава новите архитектурни тенденции и технологии с повече зеленина и свободни пространства. 

Сайтът на КОШЕР е разработен от Studio X, носител на редица наградия и отличия. Компанията разработчик работи по множество български и международни проекти, а екипът й харесва работата си и я върши с хъс и желание.

Освен че връчи наградата на КОШЕР, Йорданов бе един от експертите, взели участие в журито на конкурса. Той има богат професионален опит като SEO специалист, занимавал се е с eCommerce, програмиране и предприемачество, а в момента заема поста Chief Marketing Officer в CloudCart. Компанията предлага удобен и интуитивен eCommerce софтуер, който позволява на търговците да създадат и управляват свой онлайн магазин, без да имат технически познания или нужда от програмисти.

CloudCart работи на принципа на отворен SaaS, който спестява време и пари на онлайн търговците с мощни, но лесни за използване инструменти за електронна търговия. От платформата се гордеят, че предоставят всичко нужно за успеха на интернет предприемачите на едно място и осигуряват възможности за развитие на бизнеса.

Освен това търговците, опериращи на платформата, могат лесно да наемат специалист или агенция, която да им помогне в създаването или подобряването  на магазина - при писането на текстовете, описанията на продуктите, заснемането им, дизайна на сайта и т.н. Това става чрез организацията CloudCartEcosystem, която свързва собствениците на електронни магазини с експерти от различни области, предлагащи услугите, нужни на бизнеса им.

CloudCart има и техническа поддръжка, богат Помощен център и блог за електронна търговия, които помагат на онлайн търговците да дигитализират и скалират бизнесите си и да останат конкурентоспособни. Компанията е посветена на мисията да продължава да помага на малкия и среден бизнес в България и Европа да се дигитализира.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:00 | 08.09.22 г.
fallback