Koнзолната война между Sony и Microsoft се насочва към облачния гейминг и въпреки че е малко вероятно през близките три до пет години да станем свидетели на солидно предоставяне на услугата, ние като потребители можем само да се радваме на съперничеството между двете компании, които се борят за нашето внимание. Това заяви Танко Шокеров, ръководител на софийския офис на Gameloft, в предаването "Update", с водещ Бойчо Попов
„Войната между конзолите Playstation и Xbox е по-скоро война на екслузивните заглавия и човек взима решение за това към кой лагер да се присъедини в зависимост какви IP-та се предлагат“. Шокеров изтъкна по-добрата обратна съвместимост на услугите на Microsoft спрямо Sony. От друга страна обаче пък японската компания има много повече ексклузивни заглавия.
"Стриймингът и облачната технология са бъдещето на гейминг индустрията, но няма да бъдем негови свидетели в близките няколко години, тъй като интернетът още не е развит до такава степен“.
Като пример ръководителят на софийския офис на Gameloft даде Google Stadia – „Google имат буквално цялата изчислителна мощ на света и въпреки това те пуснаха продукт, който има може би 20% от първоначално обещаните фунционалности“.