fallback

Германската технологична група Offerista придобива българската Prospecto Group

Двете компании разработват онлайн платформи, предоставящи на потребителите достъп до офертите на веригите за продажби на дребно на едно място

12:18 | 15.01.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Българската компания Prospecto Group, една от водещите дигитални ритейл маркетинг платформи в Централна и Източна Европа (ЦИЕ) и участник в програмата за растеж Dare to Scale на Endeavor, ще бъде придобита от германската Offerista Group, която развива същата дейност в Германия, Австрия, Швейцария и Франция. Засега сумата на трансакцията остава неразкрита.

Двете компании разработват онлайн платформи, предоставящи на потребителите достъп до офертите на веригите за продажби на дребно на едно място.

„След поглъщането на австрийската компания wogibtswas.at GmbH през 2018 г., с нетърпение очакваме да се обединим с Prospecto Group и да продължим успешно да се разширяваме на новите пазари, за да можем да предложим на нашите клиенти още по-добри решения с още по-голям обхват“, казва Бенджамин Тюм, управляващ директор на Offerista Group GmbH.

„През последните години Prospecto Group нараства неимоверно в Централна и Източна Европа с над 100 търговци и търговски марки. В лицето на Offerista Group намерихме партньор със силна визия и веднага разпознахме предимствата на обединяването на нашите екипи и услуги в по-голяма група с по-голяма мрежа и повече ресурси. Придобиването е също така прекрасно признание за дейността, която нашия екип извърши“, казва Оги Попов, изпълнителен директор и основател на Prospecto Group, цитиран в прессъобщение на германската компания.

С придобиването на българската компания Offerista Group ще достига до близо 40 млн. потребители и разширява бизнеса си на нови пазари в Европа. В момента германската компания има офиси в Берлин, Есен, Виена и Париж. След сделката българската компания ще продължи да се ръководи от своя основател и изпълнителен директор Оги Попов.

Prospecto Group е базирана в София и има офиси в Будапеща и Букурещ. Компанията предлага решения от типа Drive2Store, както и развива собствена онлайн платформа за дигитални брошури - Broshura.bg, като обслужва над 100 вериги за продажби на дребно в 16 страни в ЦИЕ.  Компанията има повече от 30 служители в София, Будапеща и Букурещ.

Фирмата на Оги Попов е една от селектираните, които преминаха пилотното издание на програмата за растеж Dare to Scale, създадена от българския офис на Endeavor в подкрепа на български предприемачи и компании с голям потенциал.      

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:11 | 13.09.22 г.
fallback