Pinterest отчете по-високи приходи от очакваното за второто тримесечие. В резултат от новините цената на акциите ѝ скочи с близо 15% по време на следборсовата търговия, пише CNBC.
Но това не е всичко - Pinterest повиши и прогнозата си за годишните си приходи за 2019 г. над оценките на анализаторите. За годината компанията очаква приходи между 1,095 млрд. и 1,115 млрд. долара спрямо консенсусна прогноза за 1,079 млрд. долара.
При представянето на финансовите резултати главният финансов директор на Pinterest Тод Моргенфелд заяви, че добрата прогноза за приходите е насърчена от по-голямото разнообразие на рекламодатели, включително малки бизнеси, автомобилни и развлекателни компании.
Компанията обяви, че общият брой месечно активни потребители (MAU) е нараснал с 30% на годишна база до 300 млн. души през тримесечието. В международен план показателят е записал 38% ръст до 215 млн. долара, а в САЩ - 13% до 85 млн. през периода.
През тримесечието международните приходи от потребител (APRU) са скочили със 123% на годишна база до 11 цента. В САЩ ръстът е с 41% до 2,80 долара.
Компанията отчете 26 млн. долара загуба спрямо 39 млн. долара, очаквани от анализаторите.
Главният изпълнителен директор на Pinterest Бен Силбърман заяви, че компанията пуска нови инструменти за реклама на малки бизнеси в платформата, включително и мобилен интерфейс. Това ще позволи на рекламните приходи на компанията да се увеличат и през "следващата година и отвъд нея”, за да помогнат за по-доброто конкуриране с гиганти като Facebook и Google, обясни Силбърман.
Гледайки напред, Pinterest се фокусира върху други начини да подобри потребителското преживяване и засилване на ангажираността, като предлагането на повече видеа. По думите на Силбърман пускането на 5G мрежите в голяма степен ще помогне на този процес.
"Правим тези инвестиции сега и смятаме, че те ще допринесат добре за ангажираността в бъдеще" обясни още той.
За разлика от някои социални мрежи Pinterest успя да си спести голяма част от недоволството на регулаторите и властите пп целия свят за опазването на потребителските данни. Силбърман все пак уточни че се грижи за това, като дава на потребителите възможност да правят съдържанието си в платформата недостъпно за широката публика.
През май Pinterest обясни, че се радва на значителен растеж в страни като Великобритания и Канада. Сега компанията се фокусира върху експанзия в Европа, след като навлезе на шест нови пазара тази година.