Байжу Равеендран официално влиза в ексклузивния клуб на индийските милиардери , лед като компанията му Think&Learn получава дялово финансиране от 150 млн. долара по-рано тази година, предава Bloomberg.
Тази сделка определя и пазарната цена на компанията на 5,7 млрд. долара, а делът на основателя ѝ е над 21%, според запознати с детайли по сделката. При сключването е анонсирано и бъдещо сътрудничество с Walt Disney за развитие на услугата и за американския пазар през следващата година.
С приложението Byju’s, кръстено на самия него, 37-годишния предприемач и бивш учител заявява, че желае да направи за образованието това, което анимацията Mouse House направи за развлекателната индустрия. В бъдещата версия на приложението му Walt Disney ще използва анимационни герои като лъвчето Симба и Анна от Замръзналото кралство, които ще преподават математика и английски на ученици от първи до трети клас. Същите герои се появяват и във видеа, игри и интерактивни анкети.
„Децата навсякъде разпознават герои като Симба или Анна, които им грабват вниманието, преди ние да ги поведем по учебния материал“, казва Равеендран, който е изпълнителен директор на компанията.
Индия преминава през драматичен период на забогатяване и социално развитие. Нова порода предприемачи се присъединява към клуба най-богатите хора, който се разраства с най-бързите темпове в света досега. За Равеендран това място е гарантирано благодарение на усилията му в интернет обучението.
Уроците през интернет преживяват истински бум именно в родната на Байжу Индия, където потреблението на интернет услуги като цяло скача заради евтините смартфони и промоционалните планове за мобилен достъп до мрежата. Пазарът на онлайн обучение в страната се очаква да се удвои до 5.7 млрд. долара през 2020 г., според данни на държавната фондация India Brand Equity. Какви са финансовите резултати на компанията на Байжу вижте в продължението на материала в сайта на Bloomberg TV Bulgaria!