За една минута могат да се случат много неща. 60 секунди се равняват на едно мигване за човек, който скролва безцелно във Facebook или проверява имейла си. Но ако комбинираме всички тези действия, ще получим невероятна представа за живота в интернет за една минута.
Според данни на Visual Capitalist една минута в интернет съдържа 1 млн. логвания във Facebook, 4,5 млн. гледания на видеа в You Tube, 1,4 млн. „суайпвания“ (движението, което правим с пръст на телефона – бел. ред.) в Tinder и общо 41,6 млн. изпратени съобщения в WhatsApp и Facebook Messenger.
Същата тази една минута в интернет съдържа още 3,8 млн. търсения в Google, 347,222 скролвания в Instagram и почти един милион долара, похарчени онлайн.
Visual Capitalist набрал подобни данни и миналата година, но не установил големи промени за ключовите играчи в мрежата през 2019 г. Логванията във Facebook и Google са останали почти непроменени тази година спрямо 2018 г., като Google е добавил още 100 хил. търсения в минута, а Facebook е прибавил по-малко от 30 хил. логвания.
Други платформи обаче имат по-силна минута през 2019 г. спрямо миналата година. Netflix, например, е утроил броя на хората, които гледат съдържанието му, а Instagram почти е удвоил потребителите на платформата си.