fallback

Google спира рекламата по време на изборите в Канада

Страната въведе по-строги мерки за прозрачност на политическата реклама

12:12 | 05.03.19 г.

Американският интернет гигант Google ще забрани политическата реклама в платформата си преди федералните избори в Канада, след като страната въведе строги правила за прозрачност, предава Ройтерс.

Законът, който беше приет през декември, изисква онлайн платформите да поддържат регистър на всички политически реклами, които публикуват директно или индиректно.

"За периода на кампанията на федералните избори през 2019 г. Google няма да приема реклама, регулирана от този закон“, коментира Колин Маккей, ръководител „Обществени политики“ в Google Канада. „Фокусираме нашите усилия върху подкрепата на канадските програми за новинарска грамотност и свързане на хората с полезна и адекватна информация за изборите“.

Вотът е планиран за октомври в Канада.

Google ще промени своите рекламни политики и системи, за да блокира рекламодателите от това да пускат реклами, които могат да бъдат засегнати от закона.

Други услуги на Google, като резултатите от търсенето и платформи като YouTube, все пак ще бъдат достъпни в рамките на периода, в който тече кампанията.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:51 | 05.09.22 г.
fallback