fallback

Alibaba очаква най-мащабния си Ден на самотните сърца до момента

Събитието отбелязва 10 години през 2018 г.

10:58 | 22.10.18 г.

Китайският гигант в електронната търговия Alibaba заяви, че предстоящото му огромно събитие за пазаруване ще бъде най-мащабното му до момента. Същевременно компанията иска да продължи да прави събитието си все по-голямо, което носи милиарди долари приходи от продажби всяка година, пише CNBC.

Събитието, което се провежда на 11 ноември, е най-голямата разпродажба, организирана от Alibaba във всичките ѝ платформи, и е сравнявана с Черния петък в САЩ.

По-познато като Денят на самотните сърца, събитието е известно и като фестивал на пазаруването 11:11 заради датата, на която се провежда.

Тази година се отбелязва десетата годишнина от старта му. Събитието беше създадено от сегашния главен изпълнителен директор на Alibaba Даниел Джан през 2009 г. Тогава Денят на самотните сърца продаде стоки на стойност 7,8 млн. долара. Общата сума, която беше генерирана през 2017 г., достигна 25,3 млрд. долара. За сравнение, онлайн продажбите по време на Черния петък в САЩ достигнаха 5 млрд. долара миналата година по данни на Adobe.

Alibaba не дава по-конкретна прогноза за тазгодишните продажби.

В петък Alibaba официално даде старт на подготовката на фестивала със събитие в Пекин, където изпълнителният директор очерта как „новата стратегия за търговия на дребно“ ще помогне тазгодишното събитие да е най-голямото до момента, сочи прессъобщението на компанията.

За Alibaba тази стратегия означава да се докосва до живота на потребителите по-често, комбинирайки онлайн магазините си Tmall и Taobao с физически магазини, доставка на храна и други. През последните няколко години Джан редовно говори за тази нова стратегия, а Alibaba действа според плана, насочвайки се към редица различни сектори.

За първи път Lazada, базиран в Сингапур магазин за онлайн продажби, който оперира и в Югоизточна Азия, ще включи продажби, които ще са част от Деня на самотните сърца.

До момента Alibaba е инвестирала 4 млрд. долара в компанията. Китайската фирма се надява, че Lazada ще привлече потребители в Индонезия, Малайзия, Филипините, Тайланд, Виетнам и Сигнапур в рамките на събитието.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 01:48 | 08.09.22 г.
fallback