Базираната в Сан Франциско технологична компания Leanplum, в която има силно българско участие и която се специализира в мобилен маркетинг, назначи Анил Катри за главен технически директор. Катри притежава дългогодишен мениджърски опит и е бивш вицепрезидент „Технологии“ в LinkedIn и Yahoo. Той добавя към Leanplum над три десетилетия доказан успех в технологичното лидерство.
Leanplum е съоснована през 2012 г. в Сан Франциско от българина Момчил Кюркчиев, а основният ѝ технологичен хъб е в София. В последно време компанията, която освен в България има офиси в Северна Америка и Азия, се опитва да привлече професионалисти на световно ниво, за да продължи с глобалния си растеж и да помага на брандове като Grab, Tinder и Tesco да отговорят на нуждите на клиентите си в реално време.
Освен Катри, към Leanplum в Сан Франциско се присъединява Кристин Готерман, назначена за вицепрезидент, отговарящ за глобалния клиентски успех. Тя има над 15 години опит в продажбите и обслужване на клиенти в компании като Zenefits и Gigya.
Бившият главен оперативен директор на Platform в Salesforce Джош Такър e назначен за вицепрезидент, отговарящ за глобалните продажби.
В Ню Йорк бившият директор в DigitasLBi и Salesforce Ед Съливан ще поеме ролята на старши вицепрезидент за глобално бизнес развитие и партньорства.
„През първата половина на 2018 г. Leanplum инвестира в нови служители на ключови позиции и постигна значителен напредък в технологичната си платформа, за да помогне на брандовете да изградят клиентската лоялност, която захранва растежа на бизнесите им“, пояснява Момчил Кюркчиев, съосновател и изпълнителен директор на Leanplum.
„Анил е ръководил инженерната дейност в някои от най-емблематичните компании в Силициевата долина и ние сме развълнувани от възможността той да добави експертизата си към Leanplum, за да ни помогне да умножим растежа си и да трансформираме бъдещето на маркетинга“.
В ролята си на технически директор Катри ще работи ежедневно с продуктовите и инженерни екипи по системната архитектура, производителността и мащабируемостта, които да стимулират растежа на клиентите в световен мащаб. Той също така ще работи в тясно сътрудничество със съоснователя на Leanplum Андрю Фърст по стратегически технологични инициативи. Преди да се присъедини към компанията, Катри е бил старши съветник в Norwest Venture Partners, където се е занимавал с консултантски услуги в сферата на софтуерните технологии за компании от портфолиото на Norwest, включително и за Leanplum.
„Имах привилегията да работя върху няколко революционни проекта през последните тридесет години – технологии, които напълно промениха начина, по който се управляват големи компании днес“, казва Катри.
„Мобилната среда е една от най-мощните в маркетингов аспект. Leanplum изгражда платформа за ангажираност в реално време, която наистина има способността изцяло да промени индустрията, и аз съм развълнуван от възможността да се присъединя към екипа, за да помогна в постигането на тази визия“.
Leanplum продължава да расте. Платформата улавя над 25 млрд. мобилни действия ежедневно и в реално време ги превежда в информация, на базата на която маркетинговите специалисти могат бързо да предоставят персонализирани кампании с контекст и релевантност.
Само преди месец Gartner нарече Leanplum лидер в своя „Магически квадрант на платформи за мобилен маркетинг“. Освен това Leanplum наскоро обяви и придобиването на Connecto, българска компания, занимаваща се с маркетингови диалози, генерирани от изкуствен интелект, и откри нови офиси в Амстердам, Манхатън и Сингапур, за да отговори на глобалното търсене на своята платформа. До този момент Leanplum е получила финансиране в размер на над 98 млн. долара от водещи инвестиционни компании в Силициевата долина.