fallback

Българският черен петък – с превес на пазаруването от мобилни устройства

Електронната търговия върви ръка за ръка с пазаруването от мобилни устройства с трафик от 60,43%, показват данни на eMAG

20:17 | 27.11.17 г.
Автор - снимка
Създател

Ежегодното шопинг събитие eMAG Black Friday e реализирало 1,630 визити на уебсайта през тази година. В деня на събитието 24-ти ноември клиентите са купили 258 951 продукта на стойност 32,4 млн. лв., което е увеличение със 17% в сравнение с миналата година, съобщават от компанията.

Онлайн пазаруването е нарастваща тенденция в България и Black Friday е едно от събитията, което разкрива потенциала за развитие на онлайн търговията. По време на тазгодишното издание стана ясно, че българите предпочитат да пазаруват повече през мобилните си устройства – 60,43% от трафика е бил реализиран така.

„Основните тенденции, които ни направиха впечатление на тазгодишния eMAG Black Friday, са предпочитанието към пазаруването през мобилно устройство, както и лекото повишаване на онлайн плащанията, достигащо до 9,28%. Смартфонът бе използван като много удобен метод за пазаруване онлайн по време на Black Friday, което е социален феномен, който наблюдаваме от известно време и е все още във възходяща тенденция”, казва Стефана Здравкова, директор на eMAG.bg

Най-скъпият заявен продукт през тазгодишния черен петък е Suzuki Vitara, 1.4, 4WD, за 47 999 лв. Най-популярните категории са били малки домашни ел. уреди, телевизори и големи ел. уреди и такива за дом, обзавеждане и декорация. Как протече Черният петък в САЩ вижте във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:29 | 14.09.22 г.
fallback