fallback

Около 250 компании бойкотираха рекламните мрежи на Google

Няколко големи американски компании също решиха да спрат рекламите си в платформите на гиганта

22:30 | 23.03.17 г.

Броят на компаниите, които бойкотират рекламните мрежи на Google, продължава да расте, като вече достига близо 250 фирми, пише Guardian.

Разрастващият се бойкот на YouTube, наложен от рекламодателите, достигна до САЩ, а AT&T, Johnson & Johnson, Verizon и Enterprise спряга рекламите си в онлайн видео платформата, както и в по-широката рекламна мрежа на Google. Причина за това стана неспособността на уебсайта да гарантира, че рекламни съобщения няма да се показват заедно с екстремистко съдържание.

Част от компаниите, които се присъединиха към масовия бойкот, разшириха и обхвата на оплакванията си - от нещо конкретно в YouTube се стигна до по-големи критики към цялостната рекламна платформа на Google.

“Много сме притеснени, че наши реклами може да са се появили заедно със съдържание в YouTube, което промотира тероризъм и омраза”, обяви AT&T. “Докато Google не гарантира, че това няма да се случи отново, премахваме нашите реклами от платформите на Google, които не са за търсене”.

Бойкотът започна от Великобритания, от организации като BBC, Guardian и британското правителство, въпреки усилията на Google да разсее притесненията в понеделник.

Главният бизнес директор на Google обяви план за подобряване на рекламната мрежа и се извини на марките за позиционирането на рекламите им “заедно със съдържание, което не отговаря на техните ценности”. Друг директор - Филип Шиндлер, обеща затягане на политиките, така че да се предложи по-добър контрол на рекламодателите, както и използването на изкуствен интелект за преглеждане на съдържание, което е под въпрос.

 
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:43 | 05.09.22 г.
fallback