fallback

"Черният петък" донесе рекордни онлайн продажби и в България

Потребителите са търсили най-много смарт устройства и домакински електроуреди

09:32 | 30.11.16 г.

Рекордни продажби онлайн в България отчитат компании по време на "Черния петък" тази година. От eMAG съобщиха, че реализираните продажби само на 25 ноември през сайта са били за 27,7 млн. лв. Потребителите са закупили над 233 хиляди бройки стока. Най-продаваните са били продукти за дома и декорация, малки домашни електроуреди и продукти за лична грижа с над 71 хил. продадени бройки.

Най-скъпият продаден продукт по време на кампанията „Black Friday 2016“ е телевизор Smart Android 3D LED Sony Bravia 65” (164 см) на стойност 5999,99 лв. 

Четири пъти повече потребители са пазарували онлайн по време на Black Friday, коментира пък за БТА Теодор Кафеджиев, маркетинг мениджър на сайта VsichkiOferti.bg. Продадените стоки и услуги са за 4,5 млн. лв., като най-много продажби има в категорията техника. Потребителите са търсили най-много смарт устройства и домакински електроуреди. 

На второ място по посещаемост е била секцията за мода. За дрехи, обувки и аксесоари са похарчени над 400 хил. лв., допълва Кафеджиев.

Пиковият час за посещения е бил в 8 сутринта, когато страницата е генерирала близо 10 хил. посещения. 47 процента от потребителите са разглеждали намаленията през мобилните си устройства, посочи експертът.

Активни вече са и промоциите за Коледа и Нова Година, като очакванията са за рекордни продажби през декември, отбеляза Кафеджиев.

Данните на сайтовете показват трайна тенденция, според която все повече хора предпочитат онлайн покупките, вместо препълнените търговски центрове, задръстванията и опашките. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:33 | 11.09.22 г.
fallback