Автомобилната компания Fiat Chrysler Automobiles (FCA) се обединява с американския интернет гигант Amazon, за да дадат старт на продажбата на автомобили онлайн, предлагайки и допълнителни промоции, съобщава Ройтерс.
Първоначално само италианските купувачи ще могат да закупят автомобилите си с натискането на едно копче в интернет, а офертите на Amazon.it ще бъде ограничени до три модела – 500, Panda и 500L.
FCA казва, че изборът е бил целенасочен, тъй като моделът Panda е най-продаваната кола в Италия, а купувачите на 500 и по-големия 500L въплъщават младия и авантюристичен характер, който тази инициатива се опитва да приеме.
„Времето дойде да дадем на потребителите нов, по-ефективен и прозрачен начин да избират ново превозно средство“, казва Джанлука Италия, отговорен за Fiat Chrysler в Италия, по време на онлайн пресконференция.
Мениджърът на седмия по големина производител на автомобили в света заяви, че партньорството ще се хареса на купувачите, които търсят сделки от удобството на дома си, добавяйки, че съществуващите промоции ще бъдат с до 33% по-добри за онлайн клиентите.
Той каза още, че според проучвания над половината италианци са склонни да купят превозно средство онлайн, но 97% все още предпочитат да го вземат от традиционен дилър.
Затова, след като направят поръчката си онлайн, Amazon ще се свързва с купувачите, за да решат при кой дилър искат да финализират покупката си и да вземат колата. Автомобилът ще бъде готов в рамките на две седмици след първоначалната поръчка.