Остават точно три седмици до вторите поредни IAB MIXX Awards, но само пет дни, в които компаниите могат да подадат своята заявка за участие в тях - до 1 ноември.
Наградите за дигитален маркетинг в родното онлайн пространство ще бъдат връчени на 17 ноември, a победителитe вдъхновят дигиталната общност и посочват бъдещите тенденции в индустрията.
Компаниите все още имат време, за да кандидатстват в седем категории: Mobile, Video, Brave, Direct Response and Lead Generation, Cross-Media Integration, Social и Branded Content.
Световното издание на конкурса дава приз в над 40 категории, но три кампании направиха особено впечатление.
Кампания, която напомня, че трябва да ценим всеки момент с любимите хора, идва от Гърция.
OgilvyOne Worldwide Athens взеха златото в категория Branded Content за кампанията на шоколади LACTA.
В надпреварата има и много кампании, които вдъхновяват и дават полет на мечтите. Такава е и спечелилата първото място в категория Virtual and Augmented Reality.
Кампанията е на Lockheed Martin, които подготвят първия полет до Марс и искат да стимулират въображението на бъдещото поколение космонавти.
А ако искате да знаете как се чувства мъжкото достойнство при различните метеорологични условия, вижте кампанията на най-известната австралийска марка бельо, спечелила първо място в категория Video — Online Commercial.
Основните критерии за оценка са четири и ползват ефективността и креативността с еднаква значимост. Номинираните кампании и победителите ще бъдат обявени 17 ноември в Зала "Люмиер" в София.
Носителите на приза на журито на българските награди могат да се запишат за участие в световното и европейското издания на конкурса: The IAB MIXX Awards New York и The IAB MIXX Awards Europе.