Програмата на шестото издание на IAB Forum, който ще се проведе на 31 март в зала "Мусала" на хотел "Хилтън", е фокусирана върху тенденциите в света на дигиталните медии, маркетинг и търговия. Участие ще вземат лектори от Economedia, Investor, Netinfo, OLX, Mastercard, Etarget Slovakia, Saatchi&Saatchi, Oracle, pCloud и много други водещи компании.
Резултатите от годишните проучвания на IAB за обема на онлайн рекламата в България и най-големите рекламодатели в интернет също ще бъдат обявени в деня на събитието.
Темите включват бъдещето на монетизацията в медиите, преминаването на търговията и финансите в дигиталната сфера, резултатите от проучванията за рекламните бюджети, тенденции, навици и какво да очакваме от дигиталния маркетинг
IAB България ще представи и някои от най-интересните казуси, които събира за публикуването на т. нар. White Paper с най-добри практики от последната година.
Сред лекторите са Александър Варов - портфолио мениджър в „Нетинфо“, Василена Топова - Директор маркетинг и бизнес развитие в Инвестор.БГ, Станислава Атанасова - търговски директор на „Икономедиа“, Иван Иванчев - основател и управител на EasyAds Advertising Platform, Свилен Стоянов от Oracle Bulgaria, Орлин Дочев - управляващ партньор в Next Consult (SalesForce Bulgaria), Марцел Ваш - главен изпълнителен директор в Etarget, Спас Сливков - изпълнителен директор на OLX, Виргиния Чолакова - маркетинг мениджър на еMAG.bg, Мартин Попов - управител и основател на дигитална агенция Interactive Share, Мария Атанасова - директор видео продукция и дистрибуция в 7Talents, Ивайло Ботушанов - Creative Leader в Saatchi Interactive, и Емилия Котева - бранд мениджър за категории хартии, перилни и почистващи препарати, пазар "България" във Фикосота, както и Туньо Зафер, изпълнителен директор на pCloud.
Пълната програма на събитието може да следите тук.