fallback

Колективното пазаруване превключва на по-висока предавка

Най-голям дял от осъществените продажби са услуги в сферата на туризма

18:05 | 30.01.16 г. 2
Автор - снимка
Създател

Колективното пазаруване набира скорост. През миналата година беше отчетен ръст на продажбите с близо 4,5 млн. лева, каза за БТА Теодор Кафеджиев - маркетинг-мениджър на най-големия агрегатор за колективно пазаруване Vsichkioferti.bg. Близо 80 000 ваучера са продадени през първите три месеца на 2015 г. За второто тримесечие те вече са с 50 000 повече. През юли, август и септември ръстът е с още 5 000 ваучера. Пикът на продажбите oбаче е бил в края на годината - 185 000 ваучера за последните три месеца. Кафеджиев посочи, че през платформата за колективно пазаруване са продадени ваучери на стойност 25 млн. лв. през 2015 година. Най-голям дял от осъществените продажби са услуги в сферата на туризма. Основният интерес се наблюдава към почивките у нас и в съседна Гърция. Следват ги козметичните услуги, ваучерите за заведения и масажи, посочи Кафеджиев. През първото шестмесечие на миналата година близо 70 000 души са се възползвали от изгодни ски и СПА почивки у нас. По-находчивите са планирали от рано и лятната си почивка още в първите месеци на 2015 г., възползвайки се от преференциални цени за ранни записвания за морски почивки с отстъпка над 50 процента, допълни Теодор Кафеджиев.

Пролетта също е преминала с поглед към лятото. Засилен бил интересът към предложенията за Гърция. През лятото на 2015 г. над 65 000 потребители на платформата са се възползвали от почивки с отстъпка на българското Черноморие, Гърция и Турция. Кафеджиев отчете още, че през 2015 г. се е състоял и най-успешният досега Black Friday в България с продажби осъществени чрез агрегатора на стойност над 750 000 лв. Интересен е фактът, че в края на есента ваучерите за смяна на гуми били изключително търсени и купувани. Преди Коледа пък потребителите масово избрали подаръци на своите близки чрез специалните празнични отстъпки. Близо 100 000 СПА почивки са продадени миналата година. Интересен факт е, че се очертава и тенденция за постоянен интерес към промоционалните предложения на автомивки, посочи още Теодор Кафеджиев.  Зима 2015-2016 остава с най-търсени ски ваканции, а най-предпочитани са Банско, Боровец и Пампорово. Плановете на потребителите за 14 февруари се отразяват и на пазаруването им - хиляди търсят как да изненадат любимия човек за празника - най-предпочитаният начин са почивките, сочат цифрите. Ранните записвания за почивка на море вече придобиват все по-голяма популярност, посочи Кафеджиев. Открояват се някои тенденции в потреблението, които той очаква да се запазят и развият през тази година - все повече мъже се, възползват от оферти с отстъпка, сериозно нараства интереса към ваучери за театрални постановки, ръст в продажбите на екскурзии в чужбина, още по-голямо предлагане и търсене на електроуреди с отстъпка. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:37 | 13.09.22 г.
fallback