eMAG започна процеса на придобиване на онлайн магазина Fashion Days, съобщи онлайн търговецът. През май компанията ще внесе документи за одобрение към регулаторните органи относно поглъщането на дружеството, собственост на консорциума Naspers.
С покупката eMAG разширява дейността си в модния сегмент и ще се възползва от ключовите партньорства и набора от потребителите на Fashion Day.
"Това е значимо събитие в развитието на eMAG и ще донесе значителни ползи за всички потребители. Екипът на Fashion Days влага много усилия в работата си, те са изключително талантливи и ще се радваме да използваме техния опит по пътя към по-бързо пазарно развитие в региона", коментира Юлиан Станчу, акционер и изпълнителен директор на eMAG.
От септември 2012 г., когато eMAG започва своята дейност в България, компанията развива портфолиото си с разнообразие от категории, като вече предлага на клиентите си книги, играчки, козметика, бижута и много други.
От своя страна Fashion Days предлага на своите повече от 8 милиона клиенти по света над 500 000 продукта на повече от 1000 марки. Онлайн търговецът има повече от 1,5 млн. фенове във Facebook.
През 2013 година Fashion Days е доставил 2,5 милиона продукта.