fallback

IAB Bulgaria ще представи данни за обема на дигиталния пазар за 2014 г.

Групата за проучвания към IAB Bulgaria показва трендове, разходи и обем на онлайн пазара през 2014 г.

17:13 | 17.03.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Форумът IAB Bulgaria, който тази година се провежда под мотото “Inspiration and Insight for Digital Leaders”, ще стартира с данни от традиционните проучвания, които интересуват хората от индустрията.

Резултати от AdEx 2014, oбемът на дигиталния пазар в България за 2014, сплит между отделните рекламни формати, тенденции ще бъдат представени от Чавдар Димов – "Мениджър проучвания и бази данни", „Икономедиа“ АД.

С ТОП 100 рекламодатели в Интернет за 2014 и рекламни дялове по индустрии „Индекс 100 на рекламодателите в Интернет за 2014 г.“, се е заела Василена Топова - Директор „Бизнес развитие“, Инвестор.БГ. 

Жанет Найденова, лидер на работната група „Проучвания“ към IAB, е модератор на целия панел, в който още ще бъдат представени и резултатите от DigiScope CEE, проучване за тенденциите в потреблението, навиците на потребителите и факторите, които влияят при покупка.

На събитието посетителите могат да научите още за водещите световни тенденции в развитието на дигиталната индустрия - Mobile, Customer Experience, Content Marketing и Ad technologies.

Билети може да се закупят и онлайн на сайта на събитието!

От организаторите са предвидили отстъпка за групови билети, както и намаления за студенти.

Повече за съдържанието на програмата и участниците можете да научите тук!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:14 | 18.08.22 г.
fallback