През 2014 г. Netflix е продължила да „краде“ потребители от американските доставчици на кабелна телевизия. Скорошен доклад на Nielsen разкрива, че над 40% от домакинствата в Съединените щати имат достъп до абонаментни видео услуги като Netflix, Hulu Plus или Amazon Prime Instant Video. Това е с 36% повече спрямо 2013 г., пише BGR.
Това не е единственият знак, че кабелната телевизия отбелязва спад.
През третото тримесечие на 2014 г. SNL Kagan обяви, че 10,5 млн. американски домакинства имат достъп до широколентов интернет, но не са абонирани за кабелна телевизия. От друга страна кабелните абонаменти постоянно намаляват, а телевизионните рейтинги спадат.
Повечето семейства се научават да живеят без кабелна телевизия, а докато премиум каналите започват да отделят своите специални услуги, ще има все по-малко причини потребителите да плащат за телевизионни абонаменти.
„Пейзажът създаде нови конкуренти на традиционните доставчици на видео и аудио съдържание с появата на относително малък брой дигитални лидери, които не само искат да се конкурират помежду си, но и да просперират значително в тази сфера“, твърди вицепрезидентът на Nielsen Доуниа Турил.