Изпълнителният директор NYC Media Lab - Джъстин Хендрикс - публикува серия от вълнуващи интервюта с технологичните шефове на основни дигитални издателски групи в САЩ, пише qz.com. Последно Хендрикс разговаря с Марк Уилки от Buzzfeed, който е един от хората, изправени пред проблемите на една постоянно развиваща се индустрия с ожесточена конкуренция, където всичко се случва онлайн. Qz.com извади три основни управленски насоки от интервютата на Хендрикс, които могат да са полезни на всеки, който реши да се занимава с управление на човешки ресурс: Бъдете чувствителни към глупостите (От технологичния шеф на Vice Джеси Найт) В днешно време технологичните директори трябва да са внимателни с управлението на ресурсите, с които разполагат. Има прекалено много партньори, които биха направили всичко, за да загубят времето на вашия екип от разработчици с тестването на техните продукти, само за да разберат, че последните не отговарят на предварително поставените цели. Същото важи и за вземането на решения кои нови технологии да подкрепите. Не само, че можете да си изгубите времето, но и можете да вземете грешното решение, което да навреди на работата ви. Изключително важно е да пресявате това, което хората ви говорят, особено когато избирате нов партньор или технология. Извънредната работа не е достатъчна (От технологичният шеф на Hearst Фил Уайзър) Когато анализирате компания като Hearts, разбирате, че работата до късно през нощта на хора и сървъри не е достатъчна. Много по-важно е да се работи върху внедряването на нови технологии, които ускоряват разработките на нови продукти и позволяват на служителите да напредват по-бързо. Медиите трябва да са източник на вдъхновение за технологиите, а не да забавят развитието им. Според Уайзър все повече служители залагат много на технологиите и искат да използват функциите, с които са свикнали в ежедневието си, и на работното място. Анализатори смятат, че липсата на технологии не само изсмукват продуктивността на хората, но и ги карат да напускат. Научете хората да мислят извън комфортната си зона (От технологичния шеф на Digg Майкъл Йънг) Майкъл Йънг споделя, че е впечатлен от появата на все повече хора, които се учат да програмират. Той има намерение да създаде учебна програма, чрез която да мотивира повече жени да навлязат в сферата на компютърните науки. За да изследва възможностите на новата си идея, Йънг започнал да работи със служителите на Digg. Редакторският екип на Digg беше моят отбор от опитни мишки, казва той. Организирах 6-седмичен курс, по време на който им разказах за основите на програмирането. Вместо да започне с преподаването на базови знания, като HTML, CSS, Javascript или Python, Йънг започнал курса си с Processing – компютърен език за визуализация на информация. Идеята на Йънг е била да представи нещо визуално и интерактивно, което да заинтригува начинаещите и да им даде начален старт в програмирането. Следващата голяма цел на Йънг е да пренесе програмата в Betaworks – студиото, което управлява Digg. В момента компанията има проблем с голямото количество служители, които не разбират от програмиране, а ежедневната им работа често ги сблъсква с термини и съкращения, които те не разбират. “Дори хората да не се научат да програмират, задълбоченото разбиране за това как работи интернет, как са създадени всички тези услуги и функционалности, ще помогне на всеки,” казва Йънг.