fallback

Графика на деня: Потребителят иска офлайн светът да реагира като онлайн

Прекарвайки все повече време пред екрана, потребителите очакват и другите физически предмети да бъдат интерактивни и свързани с мрежата

12:29 | 16.06.14 г.
Автор - снимка
Създател

При все по-честата употреба на мобилни устройства и сваляне на нови приложения съвсем естествено е вижданията и очакванията на потребителите относно интернет да се променят. Но по-изненадващ - и в крайна сметка по-важен, е фактът, че основните ни виждания за физическия свят също се променят. Доклад на Ericsson ConsumerLab показва, че прекарвайки повече време пред екрана, потребителите очакват и другите физически предмети да бъдат интерактивни и и свързани с мрежата.

„Анализирайки разширената употреба на мобилни устройства и услуги и наблюдавайки как младите поколения преминават от пасивни към интерактивни екрани, ние отворихме очите си“, каза Михаел Бьорн, ръководител на проучването в Ericsson ConsumerLab.

„Когато времето, прекарвано пред екрана, превишава времето, отделено за другите активности през деня, включително за работа, потребителите като че ли очакват светът да реагира по същия начин, като техните мобилни устройства“.

Досега дигиталната среда бе проектирана така, че да отразява реалния свят, за да е по-лесно да я разберем. Но потребителите стават все по-малко зависими към неща от физическия свят, като настолни компютри, файлове, папки, кошчета и телефонни линии, се казва в доклада.

Днес хората застават пред екраните от най-ранна възраст, така че връзката между екрана и реалните преживявания е преобърната. Затова хората вече искат физическият свят да прилича на интернет.

Докладът прогнозира растящи очаквания към физическия свят - да бъде толкова интерактивен, колкото са екраните. Предметите трябва да могат да реагират на докосване и да работят с информация. Според анализаторите потребителските очаквания към местата и предметите в ежедневието да бъдат свързани и интерактивни като техните устройства ще увеличат очакванията им за бързо разрастване на „интернет на нещата“

Дял на домакинствата с достъп до интернет устройство. Анкетата е сред потребители на възраст между 15 и 69 години във Франция, Германия, Италия, Испания, Швеция, Великобритания, Чехия и Полша. 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:57 | 12.09.22 г.
fallback