fallback

Groupon с поредна загуба, акциите продължават да пропадат

От началото на годината пазарната капитализация на компанията за групово пазаруване се е стопила с над 45%

09:26 | 07.05.14 г.

Американската компания за групово интернет пазаруване Groupon записа поредна загуба през първото тримесечие на 2014 година. Отрицателният резултат е в размер на 37,8 млн. долара, или 6 цента на акция. Предварителните очаквания на анализаторите бяха за двойно по-малка загуба – 3 цента на акция, пише CNBC.

В същото време приходите на Groupon възлизат на 758 млн. долара при предварителни очаквания за 738 млн. долара.

Година по-рано Groupon обяви загуба от 1 цент на акция при приходи в размер на 601,4 млн. долара.

На годишна база оперативните разходи на компанията са нараснали от 358 до 406 млн. долара. Брутният размер на продажбите, който показва сумата на всички закупени от мрежата на Groupon продукти и услуги, е в размер на 1,82 млрд. долара, което е увеличение с 29 на сто на годишна база.

54 на сто от всички сделки са били сключени чрез мобилни устройства, посочват от компанията. За второто тримесечие на годината от Groupon очакват печалбата, без отчитането на еднократни ефекти, да бъде между 0 и 2 цента на акция, а приходите да възлязат на 725-775 млн. долара.

В часовете за търговия след края на редовната борсова сесия вчера акциите на Groupon потънаха с 6,4 на сто до 6,30 долара за брой. Така от началото на годината компанията записва срив на пазарната си капитализация с над 45 на сто до малко над 4 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:34 | 12.09.22 г.
fallback