fallback

Графика на деня: Разходите за онлайн реклама продължават да растат

Според ZenithOptimedia те ще достигнат 121 млрд. долара през 2014 г.

18:30 | 07.04.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Глобалните разходи за онлайн реклама през 2014 г. ще нараснат според прогнозата на ZenithOptimedia с 16 на сто до 121 млрд. долара. 

От тях 55,7 млрд. долара се отнасят за търсачките, а 51,8 милиарда долара се падат на банерна реклама.

Инвестициите в мобилната реклама ще растат според анализаторите в периода между 2013 и 2016 г. с ръст от 50 процента. До 2016 г. ZenithOptimedia прогнозира обемът на рекламите за смартфони и таблети да достигне 45 млрд. долара. По този начин мобилната среда ще се превърне в четвъртата най-важна рекламна среда. 

През 2013 г. компаниите почти са утроили размера на сумите, които са изразходвали за мобилна реклама. През 2012 г. те похарчиха 1,2 млрд. долара, докато през миналите 12 месеца тази сума достигна 3 млрд. долара, според LinkedIn Marketing Solutions.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:34 | 12.09.22 г.
fallback