fallback

Amazon може да предложи стрийминг услуги, финансирани чрез реклами

Очакваната до няколко месеца услуга ще включва оригинално и лицензирано съдържание, посочиха запознати с въпроса

11:43 | 28.03.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Най-големият онлайн търговец в света Amazon.com Inc обмисля предлагането на телевизионни и музикални стрийминг услуги, финансирани чрез реклами, съобщава WSJ, базирайки се на приближени до компанията хора. По този начин американският технологичен гигант ще се отклони от стратегията си за свързване на видеата към своя премиум годишен абонаментен пакет на стойност 99 долара.

Услугата, която може да стъпи на пазара до няколко месеца, ще включва оригинално и лицензирано съдържание. Компанията планира да предложи и безплатни музикални клипове с реклама за посещаващите редовно потребителския уебсайт.

"Ние често експериментираме с нови неща, но нямаме планове да предлагаме безплатни стрийминг медийни услуги", посочи говорител на Amazon.

През миналата година американската компания е инвестирала около 1 млрд. долара за придобиването на съдържание според данни на Cantor Fitzgerald. Разходи от този калибър оставиха Amazon с оскъдна печалба въпреки силния растеж на приходите.

Събраното от компанията телевизионно и музикално съдържание може да му позволи да предложи по-целенасочени реклами, включително и за продуктите, продавани на потребителската интернет страница. Например, Amazon може да продава маратонките от марката Adidas, които Run-DMC носи в музикалния си клип My Adidas.

Не е ясно как Amazon ще доставя съдържанието, поддържано от реклами, на потребителите. Според източниците възможен вариант е създаването на специален раздел за в сайт. В тази връзка, проектът може да бъде отложен за неопределено време поради необходимостта от структурни промени.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:07 | 14.09.22 г.
fallback