По-старите начини за закупуване на музика, а именно физическите носители и изтегляния, все още доминират в приходите на световната музикална индустрия. Все пак, въпреки че приходите от покупки на CD-та и изтегляния остават силни, тяхната популярност започва да спада.
Поддържащите се от абонамент и реклами стрийминг услуги започват да набират значителна популярност през последните месеци. Всъщност абонаментните планове отчитат ръст на глобалните приходи от впечатляващите 51,3% през 2013 г., достигайки 1,1 милиарда долара.
През 2013 г. глобалните дигитални музикални приходи са достигнали 5,9 млрд. долара. Лъвският пай от приходите от цифрова музика все още се генерира от платените изтегляния, въпреки че стрийминг услугите бързо наваксват. През 2013 г. глобалните приходи от сваляния са намалели с 2,1%.