fallback

Google подготвя търсачката на бъдещето

Средно 15% от ежедневните търсения на потребителите в мрежата са напълно уникални, твърди Джон Уайли, главен дизайнер на Google Search

16:31 | 14.05.13 г.
Автор - снимка
Редактор

Американският онлайн концерн Google подготвя нови разработки, насочени към интернет сърфирането, съобщи в интервю за Bloomberg Джон Уайли, главен дизайнер на Google Search. По думите му средно 15% от ежедневните търсения на потребителите са напълно уникални. 

„В това число влиза абсолютно всичко. От „непрочетени“ от Google сайтове, през непонятни ключови думи, до странни въпроси. И ние трябва да решим този проблем“, обяснява дизайнерът. 

„Всеки ден 15% от въпросите, които хората задават на Google, са такива, които чуваме за първи път“, казва специалистът. По думите му една от причините за това е, че самият интернет се разраства толкова бързо, че дори и за Google е трудно да го обхваща.

Джон Уайли ръководи екипа за практическата работа на потребителите за Google Search и всеки ден се труди, за да направи търсенето по-използваемо, по-полезно и по-привлекателно. От 2006 г. Джон е имал възможност да работи по дизайна на почти всеки продукт на Google.

По думите на Уайли Google е намерил 30 трлн. „уникални адреса" в интернет, което означава уеб сайтове, уеб приложения и други неща, свързани с интернет. Уайли уточнява, че на ден се сканират по 20 млрд. уебсайта, след което се каталогизират във вид, който може да бъде използван от търсачката. На месечна база Google обработва по 100 млрд. търсения, стана ясно още от изложението на Уайли.

За 2012 г. приходите от продажби на Google възлизат на 50 млрд. долара. Около 87% от тях идват именно от търсачката.

Вижте какво каза още Джон Уайли във видео файла.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:56 | 12.09.22 г.
fallback