Warner Bros Discovery заяви във вторник, че е увеличил потребителите на стрийминг услугата си с около 2 млн. през първото тримесечие в момент, когато пионерът в индустрията Netflix загуби абонати за пръв път от над десетилетие, съобщава Ройтерс.
В първия си отчет, откакто медийният гигант се роди след сливането за 43 млрд. долара между активите на Discovery Inc и активите на WarnerMedia, които бяха собственост на AT&T, собственикът на каналите TLC и Eurosport заяви, че приходите за тримесечието са се увеличили с 13% на годишна база до 3,16 млрд. долара. Те са били подкрепени от възстановяване на разходите за реклама в САЩ и извън страната, както и от Олимпийските игри в Пекин през февруари.
Резултатите не включват данни от WarnerMedia, която притежава франчайзите "Хари Потър" и "Батман", платените телевизионни канали като CNN и стрийминг услуга HBO Max.
През трите месеца преди сливането общите платени абонати на стрийминг услуги – включително тези на Discovery+, са нараснали до общо 24 милиона.
Wall Street започва да поставя под въпрос дългосрочните перспективи на стрийминг сектора след гигантски ръст по време на пандемията. Тези опасения бяха подчертани от разочароващите резултати и перспективи на Netflix.
Миналата седмица Warner Bros Discovery заяви, че ще закрие стрийминг услугата CNN+ по-малко от месец след бавния старт, привличайки само 10 хил. потребители на ден.
Анализаторите следят внимателно и стратегията по съдържанието на главния изпълнителен директор Дейвид Заслав за следващите тримесечия.
По-рано този месец компанията обнови мениджърския си екип, след като 9 високопоставени директори на WarnerMedia, включително главният изпълнителен директор на WarnerMedia Studios Джейсън Кайлър и главният изпълнителен директор на Networks Group Ан Сарноф, обявиха, че напускат новата компания.
Нетната печалба се е увеличила до 456 млн. долара, или 69 цента на акция, от 140 млн. долара, или 21 цента на акция, година по-рано.