fallback

Известни са финалистите в IAB MIXX Awards 2022

92 финалиста се съревновават за призовите места в 19-те категории на конкурса, оценявани от изцяло международно жури

18:14 | 05.04.22 г.
Автор - снимка
Създател

152 заявки за участие са подадени за седмото издание на IAB MIXX Awards 2022. Това е 15% ръст на подалите заявки компании в сравнение с предходното издание на конкурса. Тази година кандидатурите се оценяват от жури от 12 международни експерти в две направления – творчески решения и стратегия.

92 кампании са финалисти в престижната надпревара след първия етап на журиране. Те ще се борят за призовите места в 19-те категории на IAB MIXX Awards 2022. Най-много заявки бяха подадени в категориите:  „Най-добра кампания за повишаване познаваемостта за марката“ „Най-ангажираща кампания“, „Най-добра кампания в социалните мрежи“ и „Инфлуенсър маркетинг кампания“.

„Оценката на журито на този първи етап определено ни показва, че българският дигитален бизнес е на световно ниво. Това няма как да не ни радва и да ни мотивира още повече да се развиваме и да създаваме добавена стойност“, каза Надя Гогова, изпълнителен директор и член на управителния съвет на IAB България.

Тази година 60% от заявките достигат до финал, а това е 25% ръст спрямо предходното издание, когато бяха 48% достигналите до финал.

Общо 23 компании подадоха заявки за участие в конкурса тази година. Най-много финалисти имат proof. (31 финалиста от 38 заявки), следвани от guts & brains DDB (22 финалиста от 37 заявки), All Channels Group/Datenwerk (11 финалиста от 12 заявки) и The Smarts ( 7 финалиста от 11 заявки)

– proof. - 38 заявки с 31 финалиста

– guts & brains DDB - 37 заявки с 22 финалиста

– BTV Media Group - 12 заявки с 3 финалиста

– The Smarts - 11 заявки със 7 финалиста

– All Channels Communication Group - 9 заявки с 9 финалиста

–  Together& -  5 заявки с 4 финалиста

–  Пощенска банка / Postbank - 5 заявки с 2 финалиста

–  dentsu - 5 заявки

–  d:instinct - 4 заявки с 2 финалиста

– gobox - 4 заявки с 1 финалист

– Datenwerk - 3 заявки с 2 финалиста

–  Nitram - 3 заявки с 1 финалист

– Digitas - 2 заявки

– DSK Bank - 2 заявки с 1 финалист

– Metric DS - 2 заявки

– Ogilvy Sofia - 2 заявки

– НЕГ.БГ - 1 заявка с 1 финалист

– Handplayed - 1 заявка с 1 финалист

– Anomaly - 1 заявка с финалист

– Chapter 4 - 1 заявка с 1 финалист

– Gi Creative LTD - 1 заявка с 1 финалист

– Sofia National Opera and Ballet - 1 заявка с 1 финалист

–  Um Sofia - 1 заявка

– A1 България - 1 заявка

Повече информация за самите заявки и кампаниите може да намерите тук.

Официални партньори на IAB MIXX Awards 2022:  A1 България и Coca Cola

Хостинг партньор: Superhosting

Дигитални партньори: Postbank и Bulsatcom

Kибер партньор: Acronis

Стрийминг партньор: Streamer.bg

Творчески партньор: The Smarts

Стратегически партньoри: БАР, БАКА, БДВО

Партньори: Devin, InoVino, Johnnie Walker

Медия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икономедия, Investor.bg, Медийна група България, сп. Мениджър, Darik radio, Булевард България, Economic.bg, SBB Media и Еtarget.

Докато всички тръпнем в очакване кои са победителите, можете да вземете своя билет за церемонията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 00:44 | 09.09.22 г.
fallback