Политическите реклами в местните телевизии са достигнали рекордни нива в края на миналата година, което е подкрепило ръста на приходите на Fox Corp. през последното тримесечие, заяви компанията, цитирана от Wall Street Journal.
Освен това Fox разкри, че Сюзан Скот, главният изпълнителен директор на звеното Fox News Media, е сключила нов договор за няколко години, за да остане на същата позиция. Скот стана лидер на подразделението, включващо Fox News Channel, Fox Business Network и други активи, още през 2018 г. По данни на компанията тя е прекарала общо 25 години във Fox News.
Компанията зад Fox News, Fox Sports и други медийни активи, отчете 4,09 млрд. долара приходи за фискалното си второ тримесечие, което завърши на 31 декември. Сумата е с 8% повече спрямо същия период година по-рано. Тя се оказа и по-висока от прогнозата на анализаторите според FactSet.
Печалбата се е свила до 224 млн. долара, или 37 цента на акция, от 300 млн. долара, или 48 цента на акция, година по-рано.
Рекламните приходи да нараснали с 14% през тримесечието. Този ръст е предизвикан от търсенето на политическа реклама в местните медии, обяви Fox. Компанията е записала по-силни рекламни приходи благодарение на кабелните си предложения, където попада и Fox News.
Последната се оказа номер едно кабелен новинарски канал в Съединените щати през 2020 г., постигайки това за 19-а поредна година. Но Fox започна да губи сили по отношение на рейтингите след изборите и изостана след CNN и MSNBC в няколко категории по гледаемост.
По-малките конкуренти Newsmax и One America News Network междувременно са увеличи зрителите си благодарение на своите програми в подкрепа на Тръмп.
Като цяло кабелният бизнес на Fox е генерирал около 1,49 млрд. долара тримесечни приходи, което се оказа над сумата от 1,47 млрд. долара преди година.
Телевизионните приходи са скочили до 2,56 млрд. долара спрямо 2,27 млрд. година по-рано.
Подобно на други медийни компании миналата година Fox се адаптира към пандемията на Covid-19, която доведе до отменянето на редица посртни събития и развлекателни програми. Днес гигантът обяви, че отменянето на някои от футболните мачове заради пандемията е натежало над част от приходите през последното тримесечие.